You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Perlentiere-Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

Orkania

Moderator

• "Orkania" started this thread

• Send private message

1

Sunday, November 24th 2019, 6:50pm

Müsli

Ein kleines Müsli für Weihnachten - ein Geschenk für einen Kollegen :)

Die Maus ist eine Eigenkreation und in 15 er Perlen geperlt (hauptsächlich Tohos :) )
Orkania has attached the following images:
  • 20191124_161547.jpg
  • 20191124_161604.jpg
  • 20191124_161619.jpg
truth: It is a beautiful and terrible thing, and should therefore be treated with great caution. - A.P.W.B.D.

2

Monday, November 25th 2019, 2:36pm

Oh ja, die ist putzig! Ein richtiger kleiner Naseweiss, Verzeihung! Naseweis ... Der würde ich gern von meinem Käse abgeben. :love:
LG, Rabenkauz

Meine Perlenpatin ist Anni310.

People should not be treated like cattle, and perhaps even cattle should not be treated like cattle. -Ashleigh Brilliant
(Menschen sollten nicht wie Vieh behandelt werden, und vielleicht sollte man selbst Vieh nicht wie Vieh behandeln.)

3

Monday, November 25th 2019, 3:04pm

Richtig niedlich geworden! Das Muster sieht echt super aus und die Pfötchen sind richtig niedlich. :love:
Einen schönen Tag wünscht caughtbyfantasy