You are not logged in.

Dear visitor, welcome to Perlentiere-Forum. If this is your first visit here, please read the Help. It explains in detail how this page works. To use all features of this page, you should consider registering. Please use the registration form, to register here or read more information about the registration process. If you are already registered, please login here.

1

Wednesday, September 4th 2019, 2:34pm

tierische Magnete

Endlich mal Perlentiere die zu mehr fähig sind, als nur gut auszusehen :love:

AL: Jenny

2

Monday, September 9th 2019, 2:50pm

Wow, die sehen super aus! Würde ich mir auch sofort anhängen ... :hail:
LG, Rabenkauz

Meine Perlenpatin ist Anni310.

People should not be treated like cattle, and perhaps even cattle should not be treated like cattle. -Ashleigh Brilliant
(Menschen sollten nicht wie Vieh behandelt werden, und vielleicht sollte man selbst Vieh nicht wie Vieh behandeln.)

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

Perlen-Flocke (10.09.2019)

3

Tuesday, September 10th 2019, 2:40pm

Ja die gefallen mir gut und machen sich sicher bestens an der Magnetwand. Zudem sehen sie so aus als ob sie schnell mal zwischendurch gefädelt werden können.

1 registered user thanked already.

Users who thanked for this post:

Perlen-Flocke (10.09.2019)

4

Tuesday, September 10th 2019, 3:40pm

Ja, die sind wirklich recht schnell gemacht. Ich bin relativ langsam, und brauche ca. 2h dafür. Wobei ich mich auch sehr am Fadenverstechen aufhalte :whistling:

Talinka

Moderator

• "Talinka" is female

• Send private message

5

Wednesday, September 11th 2019, 8:13am

Die sind wirklich niedlich :love:
Den Hund habe ich auch schon gefädelt, aber den hat mein Sohn sofort einkassiert :D
Liebe Grüße,
Linda